Trotter Reisgids 2010: Do or Don't?

Ik heb vorige week een Trotter reisgisd gekocht, Java bali Lombok. op Bol.com stond 2014 (?!) Maar nu ik zie ik dat hij een 2010 druk heeft. Ik vind ook geen andere Trotters van een latere druk.

Hoe verouderd kan de info zijn in 3 jaar tijd?
Wie heeft hier verstand van? Anders breng ik hem terug.
Zou LP de enige zijn die ècht ieder jaar update?

Dank voor tips!

Waar kan ik het best kijken voor vliegtickets naar Jakarta, vanuit Düsseldorf, Keulen, Amsterdam of Brussel.

Op 04/01/2010 in het draadje Reisgids Java (backpacken) schreef ik tijdens een discussie van verschillende reisgidsen over de Trotter het volgende:

Meer dan 3.5 jaar later ben ik nog steeds van mening dat de Trotter reisgids niet veel voorstelt. En ook al zijn de Lonely Planet reisgidsen niet meer wat ze geweest zijn, ze beschrijven wel meer dan alleen het plat betreden pad wat volgens de Trotter een must is voor elke reiziger. Ik zou dus voor de Lonely Planet gaan.

LP is zeker beter Trotter is voor sommige mensen echter wel handiger aangezien hij in het NL is.
Voor de gebaande paden idd goed te doen de creatieve en avontuurlijke geest gebruikt, volgens mij, een reisgids als rode draad en kijkt toch verder dan zijn/haar neus lang is.