Ik ga in m’n huppie met m’n terreinwagen 1 juni t/m 1 aug door Griekenland trekken op zoek naar de pure natuur waar gelieve geen massatoerisme aan te pas hoef te komen…
Dus door bergen en dalen…via ezelweggetjes die meestal uitkomen op verlaten ongerepte stranden…en overnachten in de vrije natuur…Daarbij neem ik nog een 2 pers. kano mee om naar onbewoonde eilandjes te peddelen.
Ik heb wel een hondje bij me…toch een paar mede avonturiers (3)… zou ook best fijn zijn…We delen de kosten en proberen het lowbudjet te houden…Het kan ook dat je voor een gedeelte mee wil reizen…zodat je daarna zelf verder trekt… het moet in eerste instantie wel klikken…ik hoor het wel…
Als je interesse heb of vragen…laat dan wat horen via [EMAIL=“alex.bolweg@gmail.com”]alex.bolweg@gmail.com
Klinkt leuk wat je in gedachte hebt! Ik ga ook in mijn uppie door Griekenland reizen van 8 juni t/m 20 augustus en ik wilde eerst naar Corfu, beetje relaxen (wandelen en zwemmen) dan via het vaste land naar de onbekende eilanden, waar het niet supertoeristisch is. O.a. Evia.
Eventueel lijkt het me wel wat om 1 of 2 weken mee te reizen met de terreinwagen, mits het klikt. Ik heb eerder gemaild met mensen van deze side en die verwachtte niet dat ik iets ouder ben, vandaar dat ik gelijk mijn leeftijd even vermeld, 35 jonge jaren.
Mocht je interesse hebben mail me dan op [EMAIL=“abicker@centrummaliebaan.nl”]abicker@centrummaliebaan.nl , mocht ik niets meer horen dan wens ik je een leuke reis en misschien komen we elkaar daar wel tegen!