Trekken In Thailand/birma/sri Lanka En India 2005

hey,

ik heb in april en mei dit jaar 2 maanden doorheen india getrokken. dit is mijn reisgezel en mezelf zo goed meegevallen dat we in maart 2005 het grimmige westen opnieuw eventjes vaarwel zeggen.

we zouden ditmaal in 4 maanden achteréénvolgens thailand/birma/sri lanka en india doortrekken.
vorige keer heb ik nog geen 1200 eur opgedaan op 2 maanden (excl. vliegticket), dus is het logisch als ik denk dat we met 4000 eur elk voldoende gaan hebben ditmaal? verder is het ook zo dat de periode van maart tot juli de minst drukke periode is om te reizen, maar dat hebben we met onze india-trip ook bewust zo gedaan om alle drukte en typische toeristen te ontwijken. volgens mijn informatie is het dan zeker nog te doen in deze landen, is er echter iemand die dit kan tegenspreken.

ik heb al een aardig bedrag bijelkaar gespaard maar ik wou toch eens zien als er iemand is die uit ervaring denkt dat dit onvoldoende is.

alvast bedankt!

bart

Hoi,

Met € 4000,- euro voor 4 maandjes moet je het zeker wel redden als je een beetje budget reist.