Kan iemand mij vertellen of de treintijden van Kanchannaburi naar Bangkok betrouwbaar zijn. Komt de trein op de aan gegeven tijd aan of houden ze die tijden ruim aan? Wij moeten namelijk in Bangkok weer een vliegtuig halen om naar Krabi te vliegen.
Ik heb je topic eventjes verplaatst naar het Thailand Forum. Succes!
Mijn ervaring met treinen in Thailand is, dat het een fantastische manier om te reizen is, maar dat er vaak erg veel vertraging is. Afgelopen zomer was dat meerdere keren meer dan 1,5 uur. Zorg dat je een heel ruime marge hebt
Persoonlijk heb ik wel redelijk goede ervaringen met de tijden. Maar zoals Nunu ook al aangeeft, is het raadzaam een ruime marge te houden…
Ik sluit me bij Nunu aan, fantastische manier van reizen… als je de tijd hebt.
Super bedankt, ik had al zo’n gevoel dat we dat idd maar moeten doen. Haha! Zonde om je vliegtuig te missen. Ook ervaring met bus of minivans?
Ja , goede ervaringen, vooral minibus is supersnel
Ik ben in januari vanaf thonburi (bkk) vertrokken naar kanchanburi met de oude trein .
En die had toch vlug meer dan een uur vertraging. Wel een super belevenis
Treinreizen in Thailand, het blijft een geweldige ervaring, maar zoals al gezegd vaak, zo niet bijna altijd, vertraagd. Hier dus absoluut rekening mee houden als je met het vliegtuig verder reist…