treinreis Nuwara Eliya – Ella

Hallo,
wij willen graag treintickets laten boeken voor deze rit Nuwara Eliya – Ella. Ze bieden eerste klas tickets aan maar dat lijkt mij niet nodig denk ik. Wat raden jullie aan?
Bedankt!

Hoi hoi,

Inderdaad. 2e klasse in blauwe trein vinden wij het leukst, maar ieder zijn smaak. Zie

Nooit de 3e en laatste trein van de dag nemen want die is net als alle andere vaak 45-60 minuten laat en dan reis je juist dit mooie stuk in het donker.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

1 like

Persoonlijk vind ik eerste klas leuker want dan zie wat er aan beide zijde van de trein gebeurt, en is met airco, terwijl je in tweede klas ook goed zit, kun je zelfs het raampje openen en er hangt een ventilator, is maar waar je voor kiest, prijs verschil is miniem.
Wel zorgen dat je op tijd de trein neemt anders zit je in het donker in de trein voor het laatste stuk en dan heb je er niets meer aan., mooie tijd is 12.35uur.
Boeken van een kaartje kun je binnen de 30 dagen vanaf de datum dat je wilt gaan via een mobitel telefoon, wel genoeg credit op de telefoon.

1 like

Niet helemaal waar Jan, sorry. Via Mobitel/Hutch is het volgens iedereen die het op Tripadvisor probeerde nog steeds 45 dagen, via loket is het nu 30 dagen. Raden wat de voorkeur van SL Railways is waar ze op deze wijze mensen heenduwen? :slight_smile:

Dank,

<Erik> & [Sandya]