Treinreis door Ierland en Engeland

Goedendag iedereen,

Nadat ik mijn vorige topic had gestart is er niets uit voortgekomen en daarom heb ik zelf meer bedacht voor mij.

Ik wil ongeveer drie-vier weken met de trein reizen door engeland en ierland. In mijn gedachte heb ik dat ik via Nederland reis met de trein naar Engeland en dat ik iets van een paar dagen in Engeland verblijf en dan door ga door Ierland in de zomervakantie.

Met een internationaal pas kan ik reizen een paar weken en ik ben ver plan om dat soort pas te komen. De verzekering en bagage regel ik later dan, alleen ik moet nog over mijn overnachtingen nadenken.
In mijn gedacht had ik dat ik gewoon zie waar ik heen ga en dat ik sowieso in een paar plaatsen iets vast boek van een jeugdherberg ofz. iets en de rest op bonnefooi te reizen.

Alleen nu komt mijn vraag? Is dat mogelijk?, want ik wil gewoon reizen en in Ierland zien waar ik heen wil alleen sommige steden zal ik wel op mijn lijstje zetten zodat ik ongeveer een route heb en dat ik voor de rest wel zie waar ik heen ga.

Vorige jaar ben ik al naar Dublin geweest voor drie weken en toen heb ik al iets van de omgeving gezien, maar niet veel omdat ik toen al een vaste plek had om te verblijven en daardoor kon in niet een rondreis maken en dat wil ik nu wel doen.

Hopelijk is mijn vraag duidelijk en kunnen jullie mij de mee helpen.

Groeten marije.

Hoi Marije

Hoogseizoen heb ik geen ervaring mee maar in het voorseizoen is het vinden van een slaapplekje nooit een probleem. B&B’s zijn er in overvloed dus die zijn altijd wel te vinden.

Groetjes Thijs