in oktober vertrekken we naar India. Ik ben al heel ver gekomen met mijn opzoekingen maar enkele dingen vind ik toch niet terug.
De expresstrein uit Varanassi zou moeten aankomen om 07.40. Kunnen we daar op rekenen want je leest toch veel dat de treinen vertraging hebben. Want om 14.20 vertrekt onze binnenlandse vlucht. Hebben we tijd genoeg om die te halen. Is het ver van het treinstation naar het vliegveld?
Over binnenlandse vluchten. Vliegen die nog een beetje op tijd en wat is de kans op annulatie. We hebben al een paar keer met AirAsia meegemaakt die die annuleerden of later vertrokken.
En wat zouden jullie kiezen (als je er ervaring mee hebt) Kingfischer of Spice Jet?
Je kan beter het zekere voor t onzekere nemen lijkt mij, een trein kan weleens een paar uur vertraging hebben. Misschien een dag eerde die trein pakken ? Hoe lang het duurt naar t vliegveld weet ik niet, ben nog niet in Varanasi geweest.
als ik jou was zal ik dat niet op 1 dag plannen.
treinen kunnen inderdaad veel vertraging hebben.
vluchten die ik heb genomen vliegen meestal op tijd, maar net als in europa heb ik ook wel eens 5 uur moeten wachten. ik zou als ik jou was alles ruim plannen, want het is India!!! ik heb altijd gevoge met airdeccan, maar die zijn volgens mij alleen met indiase creditcards te betalen (in 2007 iig)
Komen jullie in Delhi aan vanuit Varanasi? Zo ja, dan kom je aan op de New Delhi railwaystation aan, heel dichtbij Pahar Ganj. Wij hebben alleen de ervaring om 's nachts of 's ochtend vroeg naar de Domestic Airport te gaan, deden we ongeveer een half uur over maar dan was het wel vrij rustig op de weg. Overdag doe je daar veel langer over ivm de drukte. En inderdaad 1 dag vooraf in Delhi aankomen want de treinen kunnen enorme vertraging hebben.
bedankt voor de reacties. We komen inderdaad vanuit Varanassi aan in Delhi, was ik vergeten te zeggen. Maar omdat ons schema nogal strak is hebben we besloten om te vliegen in plaats van met de trein en we hebben gekozen voor Kingfisher.