Trein van Jakarta naar Yogjakarta

Hallo allemaal,

Wie van jullie weet hoe je de exclusif train van Jakarta naar Yogja kunt boeken via internet . heb al van alles geprobeerd via het net en via infokapi etc, maar nog steeds niet gelukt. Komen de 13 e juli als het goed is aan in Jakarta en willen de volgende morgen vroeg 08.00u (zolaat gaat hij volgens schedule geloof ik) met de trein door naar Yogjakarta.

Groetjes Ineke

Heel erg bedankt!

hi, ik zie dat het gelukt is om de trein te boeken en ben heel benieuwd hoe :slight_smile:
Zou je mij ook op weg kunnen helpen??

Groetjes,
Esmé :chin:

Hoi Esmé,

Ik heb van alles geprobeerd via het internet heb uiteindelijk voor ons groepje we waren met zijn 6-en het hotel opgebeld met skype en zij zeiden dat de beste mogelijkheid is om naar het station te gaan we kwamen helaas s,avonds laat aan en zijn toen s,ochtends vroeg naar het Gambir station gegaan en hebben daar gewoon kaartjes gekocht en een uur later zaten we in de trein. Helemaal prima!!Wel de executive train nemen en dan heb je gewoon gereserveerde stoelen en airco en het is iets schoner. Heel veel plezier.

Groetjes Ineke.

DANKJEWEL! :dag:

Lijkt mij fantastisch! Was het de moeite waard?
En kun je misschien een indicatie geven van hoeveel een kaartje voor de treinreis kost?

IDR 220000-240000, bijna 2 tientjes dus