trein van boekarest ( roemenie ) naar Chisinau ( moldavie)

hallo ik ben nico.
ik ben de halve wereld zo’n beetje over geweest, dus niet zo snel op te schrijven allemaal.
Nu hoofdzakelijk bezig in oost-europa met liefdadigheidswerk.
Normaal vlieg ik naar moldavie maar nu vlieg ik naar boekarest ( Roemenië ) en dan ga ik met de trein naar Chisinau ( moldavie )
Nu dan de grote vraag, hoe kan ik reserveren op deze trein, tot nu geen site gevonden voor een internet boeking / reservering. wie heeft er een goede tip??

Gewoon daar ter pleke, ik reisde vorig jaar met de nachttrein van Boekarest naar Sofia en een dag van te voren gewoon nog kaartjes gekocht.

Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer

Dit jaar nog met de trein van Boekarest naar Chisinau geweest… Comfort is er zeker niet , maar wel en avontuur opzich reis duurt 13 uur dacht ik.
Ticket ( 15 ,-) kun je gewoon ter plaatse kopen op het station in boekarest , hoorde ook dat er en bus gaat en die zou er 8 uur over doen ?

Hoop dat je hier wat aan hebt…

h

Hallo Bram. Bedankt voor je reactie. Ik neem aan dat dit de prijs is voor een enkele reis. Ik heb het aanbod gekregen dat iemand voor mij de tickets regelt Boekarest - Chisinau en weer terug en een transfer vliegveld - station en dat voor net geen € 100,- En dit dan 1e klasse in een slaapcoupe. Ok, ik weet dat dit niet meer lowbudget is maar de eerste vergadering / meeting staat al een uur na aankomst gepland. Dan maar beter een “luxe” slaapje doen in de slaapcoupe. In ieder geval bedankt voor je reactie. Nico