Ik heb mijn reisschema klaar en vlucht en safari al geboekt. Na mijn safari vanuit Nairobi ga ik naar de kust om daar een weekje te blijven. Nu zit ik eraan te denken om met de trein te gaan, maar kan nog niet goed vinden of dit een mooie ervaring is.
Het gaat ons niet om geld besparing en de reistijd is ook niet het belangrijkste aspect. Graag wil ik weten of de ervaring de moeite waard is, of dat ik beter zo snel mogelijk met vliegtuig van a naar b gaan?
De treinreis is leuk om te doen.Je ziet echter niet veel want je rijdt s nachts. Ik hoor datu de trein de laatste tijd vaak heel lange vertragingen heeft. 7 a8 uur is geen uitzondering. Ik heb het een paar keer gedaan,maar nadat we de laatste kee ergens halverwege gestrand zijn heb ik besloten dat nooit meer te doen. Gr Wim
Jens : vond het niks, werd misselijk en kon niet slapen
Mirte : vind het super, vooral eht wiegelen om te slapen
Mama : heeft het nu wel gezien, de trein wordt steeds viezer en vuiler en bijna alles is kappot
Papa : heeft het na 1 keer wel gezien en vond het niet spectaculair
TIne : geslapen als een blok , vond het eten vies
Frank : alles is kapput
Trein zou inderdaad om 19u vertrekken, maar bij aankomst in het station kregen we de melding dat we ten vroegste om 20u30 zouden vertrekken. Tegen 20u zijn we in de restaurantwagon gaan dineren en tijdens ons avondmaal rond 21u is de trein vertrokken.