Trein hua hin naar surat thani

Hi,
Zijn er reizigers die ervaring hebben met het reizen van Hua Hin naar Koi Samui?
Het schijnt dat er een trein gaat naar Surat thani, klopt dit?

Gr, Loes

dit klopt en deze trein doet er ongeveer vijf en een half uur over kijk eens hier http://www.railway.co.th/English/Time_PDF.asp in dit timelabel kan je zien welke vertrek tijden er zijn en welke aankomst tijden dit kan wel intresant zijn inverband met vertrek tijd van de veerboot als ik het allemaal goed heb onthouden kom je met de trein op een niet zo gunstige tijd aan als met de bus en daarom heb ik destijds ook voor de bus gekozen maar weet niet meer of de tijden toen het zelfde waren als ze nu zijn

groet dirk :chin:

1 like

Heb het zelf ook met bus gedaan was niet duur en boot ticket zat er bij heb toen de bus van 23:00 genomen was luxe touringcar komt dan vroeg in de moge ± 5 in de bij boot aan is mij goed bevalen geloof dat ik voor alles 700 THB betaalt heb weet niet of trein en bood en boot goedkoper zij als je die 2 tickets los koopt maar oké.
Ben met Lomparayan V.I.P. bus gegaan zelfde bedrijf als die de boot tocht verzorgt kan daar bij elk reis bureau daar in Hua Hin wel tickets voor kopen.
Succes er mee
Arjan

1 like

dit soort basisinfo staat gewoon in elke reisgids
die tijden van treinen die dirkpie so netjes linkt-neem die maar met heel veel korrels zout. altijd te laat.
er gaat eigenlijk maar 1 dagtrein (en erg veel te zien is er niet)-te laat daar voor een doorverbiding(tenzij je die nachtboot ex Surat zou willlen nemen-is niks voor luxemensen)
diverse nachttreinen-wel tevoren boeken voor een bedje-anders vol. dan gewoon de meute volgen bij aankomst-elke witneus wil naar zo’n eiland.
die lomprayah.com bus/boot gaat via Chumphon-dan gaat de catamaran snelboot eerst alle andere eialnden, zoals tao_Pangan af voor ie op Samui komt-dus dat duurt. bij slecht weer wiebelt zon boot nogal.
Gisteravond vertrok Lomprayah met 5 volle bussen vanaf BKK hier-je kan, als je dat nou echt wil, online boeken.