Hallo!
Na het vele zoeken op internet kom ik er even niet uit, misschien dat mensen hier het uit ervaring weten.
Wij gaan in augustus 2015 naar Thailand, en eindigen op Koh Samui. Nu willen we de dag voor onze vlucht terug naar Nederland, weer terug naar Bangkok. We hebben een vlucht gevonden van AirAsia, deze gaat 13:20 vanaf Surat Thani. Maar ik kan nergens vinden hoelang een boottocht van Koh Samui naar Surat Thani duurt, en hoelang het vanaf daar nog is naar de airport. Dus met andere woorden, is een vlucht van 13:20 haalbaar als je s ochtends vanaf Koh Samui komt?
Alvast bedankt!
Ja dat is haalbaar de boottocht duurt vanaf samui 1,5 uur en de busrit naar het vliegveld duurt ong. 1,5 uur.
v;iegveld ligt ong 20 minuten buiten surathani.
http://www.welcome-kohsamui.com/SeatranferryTimetable.html
volgens bovenstaand schema moet je de boot van 9.00 uur nemen
1 like
Waarom al dat gedoe (extra kosten en gesjouw met bagage) met boot- en bustocht, terwijl je gewoon rechtstreeks van Koh Samui naar Bangkok kunt vliegen?
Dat zou zeker ideaal zijn, alleen is de goedkoopste vlucht die ik kan vinden 136 euro, en vanaf Surat Thani heb ik vliegtickets gevonden voor nog geen 30 euro. Nu is een beetje meer betalen niet erg, maar vind dit wel een aardig verschil. Toch bedankt voor het meedenken!
Vliegen vanaf samui is prijzig omdat het vliegveld op samui eigendom is van bangkok airways.
Ik ben in november nog 6 dagen geweest in Koh Samui. Van Krabi naar daar gereisd met taxi en boot en ik moet zeggen, het duurde wel erg lang. Daarna vanuit Samui nr Bangkok gevlogen. Ik heb 6 nachten in Ark bar resort verbleven, 1700 Bath per nacht.