Traveling Classroom Guatemala Reisgenoot(jes) gezocht! In Oktober 2015

Hallo! :dag:

Ik ga in oktober met Spanish Language Travels (SLT) naar Guatemala om de Traveling Classroom te doen.
Dat is dus een combinatie van Spaans leren en rondreizen in Guatemala. Guatemala is een prachtig en goedkoop land om te reizen.
Met de TC bezoek je vier verschillende plaatsen; Antigua, Quetzaltenango, San Pedro en MonteRico. Met uitstapje nog naar Guatemala city.
Ook word er naast de spaanse les, zowel in groepjes als prive heeeeel veel leuke excursies/activiteiten georganiseerd! Zoals ziplinen, paardrijden op t strand, boottocht door de mangrove, schildpadjes vrij laten op t strand:vak02:, kratermeer bezoeken, hot springs! en nog veeeeel meer.

Nu is mijn vraag, wie wil of wie gaat er nog meer naar Guatemala naar een van die plaatsen of doet ook de TC?! Tot nu toe ben ik de enige die zich heeft aangemeld bij SLT. En het leek me leuk om met iemand samen te gaan of gedeeltelijk… Ook al zijn er daar genoeg studenten in de scholen.

Ook als iemand al ervaring heeft met SLT en dit met mij wil delen! graaaaag! kan namelijk erg weinig vinden over de ervaringen met SLT.

Saludos,

Naomi