ik benvan plan om einde mei of juni de transsib te doen, naar paar dagen peking, wil ik naar shanghai voor een paar dagen, vandaar nar hongkong voor paar dagen, en van af dar naar vietnam 2 a 3 weken vietnam, 2 weken cambodja, en 2 of 3 weken thailand.
is er iemend geinterressert om deze plannen te delen, want weetzaols met traqnssib je beter mte zijn 2en kan reizen is goedkoper.
1.de Transsib rijdt Mockba-Vladivostok.
De TransMongol-via dat land of the TransManchuria treinen rijden 1/week vanaf Mockba naar Beijing.
2.treinkaartjes zijn per persoon-totaal niet goedkoper als x2 met z’n 2en. Dito voor visa. Veel goedkope bekpekreizigers gebruiken hostels met slaapzaal-betaal je per bed.
3.voor reisgenoten gezocht is een apart forumdeel-gebruik dat liever-en kijk eerst eens-misschien zijn ze al lang naar jou op zoek.
Hi! Thailand, Laos en Cambodja zijn landen waar ik érg graag heen wil gaan. Van begin juni tot begin augustus heb ik de tijd. Lijkt dat je wat?
Groetjes, Krista Rosielle
[EMAIL=“Krista_@live.nl”]Krista_@live.nl
wij zijn in 2002 naar moskou gevlogen hebben de transerberie express gedaan naar Beijing met een week in Mongolie, echt geweldig. Toen 3 weken china gedaan naar het zuiden xian daling en lijang en toen via chengdu naaar Tibet en hier zijn we ook 2 weken geweest en weer terug via beijing. Ik moet zeggen wij waren echt verkocht aan Mongolie. Echt een aanrader om daar een a 2 weken voor uit te trekken.