Transiberian Express

Ik ben 22 jaar en rond begin juli wil ik low budget backpakken voor een aantal maanden (max. 5) Ik zoek een reisgeno(o)t(e) om met de transiberian express door Rusland, Mongolië en China te reizen. Verder sta ik helemaal open voor overige evt. wat meer zuidelijke landen. (Laos, Thailand, Cambodja, etc.) Laat maar wat van je horen als je geïnteresseerd bent, ook voor een deel v.d reis!

Hoi Marco,

Ik ga de transsib. doen eind augustus, is wel iets later dan jij weg wil, maar misschien is het een leuk idee om een stukje samen te reizen, ik ga daarna door naar Vietnam en Australie.

groet,
Mike

Hmm opzich wel interessant, het hangt ook een beetje van je reisschema af hoe en wat precies je wilt doen. Ik was van plan om naar moskou te vliegen en vanuit daar de transiberia express te nemen door mongolie (trans manchurian) daar 1 maand te blijven. en vanuit ulaan bataar naar china, naar de chinese muur te gaan. En dan ongeveer een maand tot 1,5 maand daar te blijven. Na china wou ik misschien nog doorgaan naar laos, en dan door naar thailand, vanwaar ik van plan was om weer terug te vliegen naar Amsterdam.

Al met al ongeveer 5 maanden…

ik hoor het wel…

Dat lijkt me ook een heel avontuurlijk plan. Ik weet niet of ik mee moet gaan. Mischien moet je mij nog wat overtuigen. zondag400@hotmail.com

Originally posted by Marco@21-01-2003, 14:07:04
** Ik ben 22 jaar en rond begin juli wil ik low budget backpakken voor een aantal maanden (max. 5) Ik zoek een reisgeno(o)t(e) om met de transiberian express door Rusland, Mongolië en China te reizen. Verder sta ik helemaal open voor overige evt. wat meer zuidelijke landen. (Laos, Thailand, Cambodja, etc.) Laat maar wat van je horen als je geïnteresseerd bent, ook voor een deel v.d reis! **

Hoi Marco,
jouw ideeen klinken erg leuk!! Heb je al mensen gevonden voor je reis?? De Trans Siberian express is ook een droom van mij, ik hou erg van treinreizen.
Wanneer wil je al deze gave dromen gaan uitvoeren??
Groetjes van Annemiek (ook 22 jaar)