Transmongolie express april 2015 en Bejing

Hallo,

in april ga ik vanaf amsterdam centraal naar azie met de trein ik eindig de twee week mei in Bejing om dan nog n paar maanden verder te reizen. Zijn er mensen die ook in april de trein nemen of tweede week mei in Bejing zijn en zoja misschien afspreken of n stukje samen reizen

sara, 35, amsterdam

Hoi Sara!

Ik hoop ook de trans-mongolie express te nemen in Maart 2015. Zou je het ook overwegen om wat eerder (Maart) weg te gaan? Deze trip lijkt me geweldig met wat gezelschap en ik ben zelf ook hard op zoek naar een reis maatje! Ik was erg blij om jou advertentie te zien!

Ik ben Mirte (18) en ik ben momenteel op een tussenjaar voor de universiteit. Wel een beetje een leeftijd verschil maar daar heb ik verder nog nooit problemen mee gehad :smile:

Laat het mij graag weten.
Groetjes,
Mirte

Hii, nee helaas… Mijn reis en vakantie op werk staan helemaal vast������

kun jij wat later?!

Hoi Sara,

Ah jammer :frowning: Ik zou eventueel later kunnen gaan maar ik heb nu het geld en de tijd dus vandaar zou ik eigenlijk zo snel mogelijk weg willen. Welke datum ben je van plan om precies weg te gaan? En hoe lang zou je er over doen? Alvast bedankt! :slight_smile:

Ik vertrek 21 april op amsterdam centraal met de trein naar moskou. Daar blijf ik twee dagen en vertrek 25 april s avonds op de express trein naar baikal meer. Daar blijf ik drie dagen olkhon eiland. Dan door naar Ulaanbatar en blijf hier 5 dagen, dan naar Beijing. Ik kom in beijing 11 mei aan