Transfer van Barcelona naar Santa Susana

Hallo!
Wij gaan deze zondag naar Santa Susana en komen aan in Barcelona.
Weet iemand een goede en goedkope transfer naar het hotel?
Alvast bedankt!

taxi?
Of anders openbaar vervoer?

Heeft het hotel geen site?

Ja openbaar vervoer is het handigst maar we moeten om 5 uur sochtends terug de 22ste.
Hoe duur is de taxi ong?

ik weet het niet uit ervaring, maar ik verwacht dat je rekening moet houden met Ned. bedragen.

Ik denk dat je rekening moet houden met tussen de € 95 en € 100 voor een taxi Santa Susanna naar Barcelona Airport.

Kijk anders even hier: www.worldtaximeter.com

Okee ga ik doen! Heel erg bedankt!:teeth:

Graag gedaan en je weet het he… op de heenweg heel goedkoop rechtstreeks vanuit de stad Barcelona ( ik meen station Cattalunya) met de trein naar Santa Susanna.

Heel veel plezier en een goede reis.

Ja gaan we doen! Heel erg bedankt! :smiley:

Voor jou nu waarschijnlijk te laat, maar misschien hebben andere enr nog wat aan.

Bij het vlg.veld van Barcelona stopt slechts 1 trein en die brengt je naar Barcelona Sants, daar stap je over op de trein naar Santa Susanna.
Het kaartje voor de totale rit van Barcelona Airport naar Santa Susanna koop je meteen op de luchthaven net voor je de trein in stapt in de automaat ( waar meestal iemand bij staat om te helpen) voor slechts € 3,60 ( afgelopen jaar - dus misschien iets meer nu ) enkele reis. LET WEL OP VOOR ZAKKENROLLERS, keurig uitziende figuren die bij het uitstappen een deur blokkeren ( zgnd. per ongeluk ) waardoor een opstopping ontstaat en je door iemand achter je met een jasje over zijn arm dubbelgevouwen "gerolled"wordt.
Het is mij ook overkomen en ik heb het ook zien gebeuren. Vooral bij het uitstappen op Santa Susanna. Draag alle gel;d en papieren op je lichaam in een body-safe oid. WEES GEWAARSCHUWD. !!

WIll Zaaiman Nieuw-Vennep