hoi allemaal.
wij vertrekken 19 september naar San Francisco,nu moeten wij vanaf het vliegveld naar ons hotel,ongeveer een half uur daarvan daan.
wie heeft ervaring,of adres van een maatschappij die ons naar het hotel kan brengen,ons hotel heeft die service niet.
groetjes Marja:wereld:
Ik zou gewoon een taxi van het vliegveld naar je hotel nemen.
oke,ik denk dat die wel in grote aantallen aanwezig zullen zijn.
bedankt voor je antwoord.
groetjes Marja
Denk dat de taxi iets van $ 50,-- zal kosten
ik denk dat ik dan beter voor de shuttle kan gaan heb een adres doorgekregen,en naar onze berekening kost die 32 dollar.
https://gosfovan.hudsonltd.net/res.
groetjes Marja
Als je $ 18.-- wil besparen dan moet je dat zeker doen. Ik zou zelf voor het gemak kiezen.
het gaat niet om besparen,maar ik denk dat dit net zo makkelijk is.
:vak01:
Waar ligt je hotel in SF? Waarom pak je niet gewoon de BART anders?
hoi hoi.
en vertel me nu eerst maar eens wie is Bart hahahah ken alleen die bakker.
ons hotel ligt ongeveer 25 min.vanaf het vliegveld(hotelCova Ellisstreet).
:cheer:
Wacht ik ga even voor je kijken ![]()
BART staat voor Bay Area Rapid Transit. Dit is een soort metro/trein. Je kunt op het vliegveld opstappen, en hoeft bij wijze van spreke niet eens de hal uit. Dan kun je uitstappen op civic centre en vandaar is het nog 9 min lopen naar het hotel. route en met de bart
oke.
maar ik denk dat het voor ons geen goed idee is.het hotel ligt niet in een hele goede buurt,dus wordt dan toch een shuttle,lijkt me verstandiger.
dank je voor het meedenken.
ik hoop jullie te zien tijdens onze reizen.
groetjes marja
:wereld::dag:
Ik ben vorige week van mijn Hotel in San Francisco naar het vliegveld vervoerd per taxi. Mijn hotel had een shutlle service van 16 dollar per persoon. Dit zou voor mij uitkomen op een totaal van 32 dollar. Uiteindelijk een taxi gepakt van vliegveld en dit kostte mij 42 dollar.
De vrijheid met een taxi (gewoon in stappen en niet wachten) vond ik het kleine prijsverschil zeker waard !!
Mijn adres was **Holiday Inn Civic Center
**50 Eighth Street
San Francisco, CA 94103
Regel niks van te voren en pak gewoon lekker een taxi !!