Transavia nog niet naar Gazipasa

Hallo allemaal!

Transavia gaat ook dit seizoen weer vliegen naar Gazipasa, de luchthaven vlakbij Alanya. Helaas zijn alle vluchten tot nu toe uitgeweken naar Antalya. Zowel Transavia als Neckermann willen hierover nog geen nadere informatie geven, maar volgens de site van Travelshop zou Transavia zijn landingsrechten voor dit jaar nog niet geregeld hebben. Ze zijn er blijkbaar vanuit gegaan dat deze automatisch verlengd zouden worden, maar dat is dus niet zo. Vooralsnog gaan alle vluchten dus naar Antalya, maar vanaf 1 juni zou dit gewoon weer Gazipasa moeten zijn. Flink balen dus voor alle mensen die speciaal naar Gazipasa hebben geboekt ivm de korte transfer!!
Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid!

Wat ik heb vernomen is dat er uitgeweken is vanwege de weersomstandigheden. Als de wind te hard is of uit een bepaalde hoek komt wordt er uitgeweken naar Antalya airport. We gaan het zien hahahah ik heb idd gazipasa geboekt :wink:

Hoi Desiree,

Het is al weer opgelost gelukkig en er wordt sinds een paar dagen weer gevlogen naar Gazipasa. Volgens Neckermann was 't een kwestie van 1 persoon in Turkije die z’n handtekening nog niet had gezet, maar dat is dus afgelopen week opgelost. Het had dus toch niks met de wind ofzo te maken. Wat ik wel raar vind, is dat Transavia helemaal niks er over kwijt wil, terwijl Neckermann op Facebook gewoon eerlijk reageert op vragen van mensen. Wij vliegen ook naar Gazipasa, dus ben wel blij dat 't allemaal gewoon doorgaat! Ga jij weer naar Eftalia?

Ik ga ook weer naar eftalia aytur :slight_smile: 6 juli heerlijk voorruit zicht . Nog 8 weken.
Ben ook erg benieuwd hoe het eruit ziet na de renovatie. Heb wel de animatie foto’s gezien maar ben benieuwd naar de echt foto’s