Ik ben Boy en ik droom al jaren van een reis met de Trans-Siberie Express. Gewoon omdat ik iemand ben die niet de geijkte paden van het leven wil bewandelen maar gewoon onder de mensen wil zijn, of dat nu in mijn “dorpje” Maarssen is of op de steppen van Mongolie…Ik voel mij overal thuis en heb totaal geen problemen met comfort (of het gebrek daaraan) oftewel “Where-ever I lay my hat, that’s my home…” Lopend, fietsend, “treinend”, auto-rijdend…het maakt mij niet uit HOE, ALS ik er maar kom, om van daar uit maar weer verder te gaan.
Ik ben 36 jaar, zie er leuk uit (blond haar, blauwe ogen, goed postuur, verzorgd en zeker niet onknap…mag ik opscheppen?) maar het belangrijkste is dat ik alle tijd van de wereld wil hebben om van simpele dingen te genieten (lekker glas drinken tussen de plaatselijke bevolking of meedoen met een plaatselijk feest of ritueel) Kortom: WIE wil er met mij gewoon WEG…maakt niet uit waarheen, zolang het maar geen Salou of een van die andere geijkte badplaatsen in Europa is…(favoriete bestemming tot nu toe: Tsjechie, gewoon omdat de mensen daar nog weining besef van tijd of geld hebben, simpelweg omdat ze in een ander deel van de wereld leven…)
Reacties? naar takkeherrie@wanadoo.nl o.v.v. Boy