Training en trekking in china...

Ik ben net afgestudeerd aan de middelbare school en ben het leven hier wat beu gezien (in deze levensfase dan toch:wacko: ) en heb nood aan een totaal nieuwe ervaring en geestesverruiming…
Ik heb grote interesse om een jaar in china te verblijven en me daar in een school te vestigen waar training (shaolin kungfu, sanda, taichi… chinese lessen en Buddhisme) wordt gegeven. Voor 290€ per maand is alles inbegrepen, lessen van een goede instructeur… onderdak, eten, kleding wapens… etc etc Dit is een optie
Verder wil ik rondtrekken in china, ontdekken, het is mijn eerste grote reis,
maar ben tot alle nieuwigheden bereid…
Ik ging tot voor kort met een vriend van mij deze plannen waarmaken, maar zonder steun van zijn familie heeft hij er zich niet volledig kunnen achterzetten en heeft het dus opgegeven.

Het is allemaal wat op het laatste nippertje maar ik zoek nog een reisgenoot(en) die dezelfde wilde plannen wil(t)len doen, midden september(16) vertrek ik naar Beijing en vandaar uit zet ik mijn reis verder naar Zhengzhou Shaolin temple.
Zegt dit je iets, laat me iets weten [EMAIL=“davidveyssiere@hotmail.com”]davidveyssiere@hotmail.com

GREETZ
david

ik ben nieuwschierig is het je gelukt ik zie dat het al lang terug is maar ik heb momenteel de zelfde plannen hoop dat je hier nog is kijkt