hoi ik heb in de reis folder ergens gelezen dat er eens per week een traditionelen bruiloft in djerba word gehouden of na gespeeld,weet iemand daar mischien iets van af of dat ook echt zo is…lijkt me erg leuk om te zien,of om mee te maken. alvast bedankt :zon02:.
we gaan van 23 oktober tot 1 november. begint nu echt te kriebelen.ben ooit een keer eerder weg gegaan.naar turkijen en voor de rest gewoon in nederland op campings.wilde heel graag naar tunesie en nu de kids ouder zijn komt het er van… vanmorgen bij de ggd begon die man over slangen en scorpioenen,geen ijs eten en dat soort dingen en toen kreeg ik wel even me bedenkingen,maar nu een paar uur later denk ik gelukkig weer, laat maar komen die reis.gezellig met me lieve gezin en lieve buuren.ik hoop dat t weer nog lekker is en voor de rest zal ik het wel zien…wel heel leuk dit forum.ieder beetje informatie geeft je toch wat meer zekerheid he…dankjewel voor jou reactie ! groetjes vacantievrouw
Hhaha, scorpioenen en slangen en ook geen ijs eten. Nou ik heb nog nooit last gehad van iets na het eten van een ijsje. in je hotel is het altijd veilig om ijs te eten, buiten je hotel kun je het best kiezen voor verpakt ijs.En slangen en scopioene lopen daar echt niet in bosjes rond. Zelfs het water uit de kraan kun je gewoon drinken maar het smaakt net echt lekker dus vandaar flessen water. Die bruiloft is 1 keer in de week in Midoun en is wel leuk om eens te bekijken. Ik weet niet of je kinderen klein zijn maar voor kinderen is de krokodillenfarm met museum wel leuk. Ach er is genoeg to doen daar. Geniet er van en laat even weten als je terug bent hoe het was. Heel veel plezier op Djerba, ik moet nog even wachten maar ga zelf op 6 november voor 3 weken.
pff gelukkig, was al bang na al die slang verhalen haha. de kinderen zijn 11… 14…en 16 jaar.we willen zeker naar de krokodil farm en rijden in de sahara.ook een tochtje natuurlijk op een kameel he en we willen graag de berber grotten en synagoge bezoeken.we willen ook graag echt inlands gaan.kennis maken met de gewone bevolking,weg uit het toeristen gebied.we gaan maar 8 dagen maar wie weet is het daar zo geweldig en komen we nog eens terug.ik ben benieuwd naar het weer,je leest zoveel verschillende dingen op al die sites.we zullen wel zien,we gaan in ieder geval genieten… groetjes vacantievrouw