Wij zijn van plan om een groepsreis te boeken naar Maleisie met Koning Aap. In deze reis zit alles wat wij graag willen bezoeken.
Nu heb ik gezocht naar ervaringen met Koning Aap en deze waren niet altijd positief.
Zijn er mensen, die ervaring hebben met deze touroperator!
Wij filmen en fotograferen veel. Wanneer je op een groepsreis bent,heb je dan wel de gelegenheid om dit te doen!
Alvast bedankt voor de reakties.
Met vriendelijke groet
Teuni
ik heb geen ervaring met deze organisatie maar je kunt binnen de reis wel je eigen gang gaan in de dagen dat je bijvoorbeeld 2 overnachtingen hebt op dezelfde plek. Er worden meestal optionele excursies aangeboden maar je bent niet verplicht om er aan mee te doen, hierdoor heb je meer tijd voor jezelf. Tijdens de reis is er denk ik wel tijd om te fotograferen maar je zult met de groep rekening moeten houden ook tijdens excursies is er wel voldoende gelegenheid om te filmen en plaatjes te schieten.Houd er wel rekening mee dat de groep niet elke keer op jullie moet wachten.
Wil je meer tijd nemen voor het maken van foto’s zoals macro of andere specifieke aspecten van fotografie dan is het misschien toch handig als je zelf je reis gaat samenstellen zodat je het meest flexibel bent en je meer tijd kunt uittrekken op plaatsen waar je graag wilt fotograferen zonder die druk te hebben van een groepsreis die zich moet houden aan een bepaald reisschema.