Recentere ervaringen met Koning Aap gezocht

Ik heb een heel erg gave reis gezien bij Koning Aap en wil gaan boeken maar ik twijfel heel erg of het wel bij mij past.
Zo begint het er al mee dat ze adviseren om een rugzak of compacte weekendtas mee te nemen en je te beperken tot 10kg terwijl ik het liefst met koffer reis en ik altijd wel een kilo of 12 bij heb minimaal en het liefst een wat grotere koffer meeneem zodat ik ook nog ruimte heb voor souvenirs etc.
Daarnaast vraag ik mij af hoe georganiseerd het is over het algemeen bij groepsreizen?

Kortom zijn mensen die met Koning Aap gaan vaak wat avontuurlijker en rugzak reizigers die vooral hun eigen gang gaan ter plaatse of zal ik niet de enige zijn die met koffer reist en juist een groepsreis kiest voor de gezelligheid op z’n tijd? Ik reis alleen maar in bepaalde landen vind ik het prettiger om niet altijd helemaal alleen reizen.

M’n laatse koningaap toer was in 2015. 9 dagen Azerbeidzjan. Bij die reis maakt 't geen bal uit wat je meenam. Dikke toerbus waar alles in kon.

Jij zult niet de enige zijn met een koffer. En 10 kilo hoef jij je ook niet aan te storen. Als je maar wel een flexibele koffer meeneemt.
Laatste reis met Koning Aap: 2016 naar Iran. Fijne organisatie. In wezen onze favoriet.
Niets is verplicht. Als jij apart op pad wilt gaan om ergens te gaan dineren of je kiest een andere bezienswaardigheid, als waar de groep voor heeft gekozen, dan is dat normaal.