Koning Aap, Andes route

Hallo allemaal. Ik ben van plan om volgend jaar met ‘koning aap’ een Groepsreis naar Equador, Bolivia, Peru en Chili te maken. Kan iemand mij hierover wat vertellen? Is het een goede organisatie? Of mischien heeft iemand tips voor mij mbt het reizen in die landen (Ik ben alleen een x in Brazilie geweest) , laat het aub weten…

Groetjes Jaap

Hoi Jaap,
Wij zijn onlangs met Koning Aap naar Jordanie geweest. Prima geregeld allemaal, je hebt vrijheid om zelfstandig dingen te ondernemen en we hadden een leuke reisbegeleider. Ik kan je deze organisatie zeker wel aanraden.

Gaat de betreffende reis naar alle 4 de landen? Hoe lang ga je dan?
Vorig jaar zijn wij naar Peru geweest, we hebben daar individueel rondgereisd en dat is goed te doen hoor. Vervoer, accomodatie, excursies zijn ter plaatse makkelijk te regelen en je hebt alle vrijheid.
Succes met het maken van je keuze en veel plezier straks in Zuid Amerika!

groetjes Petra
www.2discover.net (mocht je het leuk vinden foto’s + verslag van onze Peru reis)

Hallo

Ik ben met Koning Aap afgelopen jaar naar Zuid India geweest.
Was op zich wel prima. alleen zie ik hetzelf meer zitten om volgende keer op eigen houtje te reizen. wat ik dus ook ga doen met n vriendin op 1 maart naar zuid amerika.
Koning Aap was verder wel prima. Reisbegeleidster was leuk. je kreeg idd veel vrijheid. We hadden verder wel wat problemen met de overstromingen in Bombay waar Koning Aap niet zo een twee een oplossing voor zocht om een andere route te nemen. Op dat punt waren ze dus niet zo heel goed. maar ja zulke dingen kunnen gebeuren en wij hebben uiteindelijk gewoon via Bombay naar huis kunnnen vliegen.

Succes, Groetjes Sanne