India met puber. Koning Aap ervaringen?

Sta op het punt om een groepsreis voor pubers naar Noord India met Koning Aap te boeken. Nu lees en hoor ik negatieve verhalen over Koning Aap. Wie heeft ervaring met Koning Aap en kan mij adviseren? In het verleden met Sawadee en Djoser gereist: was SUPER… :wereld:

Als dat goed bevallen is, waarom boek je dan niet weer daar?

Heb verder geen ervaring met Koning Aap.
Fox heeft volgens mij ook rondreizen voor gezinnen.

Ook ik heb geen ervaring met Koning Aap in Noord-India. Ik ben een tijd geleden in Midden-Amerika geweest met Shoestring. Ik weet nog wat een groep vanuit Koning Aap precies dezelfde route deed terwijl die wel duurder was. Wij zaten in betere hotels dan zijn (schoner en mooier) en we hadden veel beter vervoer! Weet natuurlijk niet of dat dit overal zo is, maar de mensen die toen met Koning Aap reisden vonden het jammer dat ze niet met Shoestring hadden geboekt! Misschien kun je dat ook eens bekijken, zij hebben ook noord-india reizen! Succes!

1 like

ik vraag me af of shoestring wel zo goedkoop is. Dat denk je wel snel als je de prijzen ziet, maar vervolgens zit er vaak minder inclusief dan bij bijvoorbeeld Baobab. Je hebt vaak vrije dagen en optionele excursies, waardoor het uiteindelijk nog even veel kost. Koningaap is met sommige reizen wel erg duur en op de site van Djoser kijk ik al niet eens meer.

Ik heb zelf erg goede ervaringen met Baobab en zij hebben een ’ fair weg’ policy waarbij ze lokale projecten steunen en soms ook bezoeken.