Tour de France achterna reizen - zomer 2017

Hoi!

Ik ben op zoek naar iemand of meerdere personen om samen de Tour de France mee achterna te reizen deze zomer! Het mogen de gehele drie weken zijn, of een deel ervan. Het liefst huur ik een camper/VW busje of gaan we met de auto + tent. Ik houd zelf erg van wielrennen en dit is iets dat al lang op mijn wishlist staat :slight_smile: Ik ben zelf 27 (vrouw), liefst ga ik met mensen van een jaar of 20-35.

Wie weet tot in Frankrijk!

Hoi Legendary,

Dit klinkt als een gaaf idee! Ik zit zelf ook af en toe op de racefiets. In de maand juli probeer ik altijd zo veel mogelijk mee te krijgen van de spannende race, de mooie omgeving of om even weg te dommelen bij het monotone gezoem van de heli’s. Lijkt me leuk om met je van gedachten te wisselen over het achterna reizen van de Tour. Ik heb nog geen vakantieplannen voor deze zomer dus ben flexibel…

Groet, Wyko (man, 32)

Hoi,

Ik ben jonge man van 35 en een groot liefhebber van wielrennen. Ik bezoek reeds jaren de Tour de France, vaak met een busreis, maar de laatste jaren ook met mijn eigen auto en de mountainbike achterin. Vaak doe ik een aantal etappes volgen en ga ik van hotel naar hotel. (zo goedkoop mogelijk).

Maar ik zou best met jou (of meerdere personen) met een camper of tent de Tour willen bezoeken.

Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet