Reisgenoot gezocht Frankrijk Tour de France 2010

Hallo,

Komende zomer wil ik graag de Tour de France achterna reizen met eigen vervoer en tent of een gehuurde camper. Dit wil ik echter niet alleen doen dus is er iemand net zo gek van wielrennen en Frankrijk als ik? Let me know! En wie weet gaan we samen de Tour achterna!

Ik ben 25 jaar en werk in een verpleeghuis. Ben gek op reizen en leuke dingen doen! :wereld:Mijn reizen gingen onder andere naar Marokko (ook voor langere tijd), Hongarije, Spanje, Turkije, Nederland, Zweden, België en Frankrijk.

Hoop van jullie te horen!

Groetjes Suzanne

Hallo suzanne,

Ik ben vorig jaar met een 8-daagse tour-reis meegeweest. Het was super :thumbsup:, alleen miste ik wat vrijheid. Volgend jaar zou ik ook heel graag de tour willen volgen. Als ik geen herkansingen heb in week 27, kan ik vanaf het begin mee (vanaf Rotterdam). Ik houd zelf ook van fietsen, alleen heb ik geen racefiets, maar doe ik gerereld aan mountainbike op de veluwe in het bos. (Met de mountainbike kun je op het asfalt ook redelijk wat kilometers maken). Het zou leuk zijn als we nog meer tour-gekken mee kunnen krijgen. Zal eens informeren bij enkele reisgenoten van vorig jaar.

met vriendelijke Groeten,

Henk Hofstede (M , 19/20 jaar)