d8 dat je ging douche…:laugh:
maaruh… jij bent nog lekker bezig geweest, ik zit elke dag tot 15.00 uur op school:o
d8 dat je ging douche…:laugh:
maaruh… jij bent nog lekker bezig geweest, ik zit elke dag tot 15.00 uur op school:o
haha ben ik weer, ik moet maandag van 11.45 tot 14.00 naar school
en dinsdag 9-11 iets organiseren om 15.00 - 15.30 beoordelingsgesprek en om 17.00 - 17.15 balietoets texel… okeee lekker dagje shoppen met af en toe terug naar school dus ![]()
oja daarna lekker vrij
en daarna die week herkansingen dus bijna geen school en dannn ist zo goed als vakantie
vanaf de 19de heb ik vakantie…en jah, rapport ophalen, maar zoiets sturen ze ook op, dus k zie wel of ik da doe…
en voor de verderer rest,
doordeweeks =werken
avond=sleutelen
weekend=sleutelen/feesten
ja dat is wel vet dat ze rapport opsturen… maarja ik ga dit jaar gewoon over (h)![]()
hahah ik ga ook over, ben niet eens een bespreekgeval (H) (ongeveer 80% wel denk ik :p)
nice chantiejj
zegt die kut leraar van mij gister tegen mij nadat ik zei: “Yes eindelijk naar Havo5”, “nou luuk, dat is nog niet zeker, je hebt dat misschien 2 studiepunten gemist, maar je houding en omgang wordt ook meegerekend in het overgaan” hahaha, was hoop ik wel een grapje ![]()
Ik blok nu nog ef om mn 2e Propadeuse binnen te halen, en daarna in spanje wil ik niks meer van school horen :jeez:
hahaha, ik krijg strax hele tijd spaans enzo te horen
dan moet ik wel aan school denken… vandaag kreeg ik ook een duitse klant gingen ze mij erbij roepen dat ik ff de weg moest wijzen naar n winkel ![]()
Maaruh…
rap. ophalen/laten sturen wil nog nie zeggen dak over ben hè… ![]()
Och, ik heb al vakantieeee ![]()
Donderdag uitslag ![]()
vandaag 2 uurtjes testdag en dan door naar scheveningen naar t strand, morgen 9-11 iets en van 15.00 - 15.30 en van 17.00 - 17.15 en dan is t voor mij ook pleitos ![]()
ik heb ook wel ongeveer vakantie, vrijdag een uutje komen en volgende week wat lijstjes ophalen ![]()
Vakaaaaantie <3
sandra, laat maar weten als je geslaagd bent
mag ik het ook vermelden als ik gezakt ben ?![]()
vooruit
omdat jij het bent
morgen nog n halve toets maken omdat ze zo stom zijn geweest om maar de helft uit te delen
ja en ik heb mijn eerste 1 al binnen (A) tijdens Informatica wat antwoorden via de mail doorgestuurd… oeps, achja was om een vriend te helpe en me pa vond het sociaal van me dus :D:D niks aant handje