Toronto

Ik ga in december 6 dagen naar Toronto,Canada.
De eerste 3 dagen ben ik met familie, daarna ben ik alleen.
Weet iemand misschien een leuke buurt waar veel jongeren komen?
En waar je gezellig cafés en restaurants hebben.

Alvast bedankt,

Stefan 24 jaar.

Sent from my SM-G925F using Wereldwijzer mobile app

Hallo Stefan,

Je vindt bij de haven in het centrum ontzettend veel leuke cafe’s en restaurants.

Overnacht je dan in een hostel?

Zelfde vraag ook hier even vanuit mij gesteld. Ik ben volgend jaar mei 8 dagen alleen in Toronto. Helaas is Ottawa toch wat te ver voor een dagtrip (4 uur met de trein heen en 4 uur terug).

Voor beiden, als je nog geen verblijf hebt geboekt kan ik het HI hostel aanbevelen. Genoeg jongeren die in hun eentje reizen en volgens mij hebben ze twee keer per week een pub crawl waar je kunt aanhaken.
Niagara Falls is goed te doen als dagtrip. Er rijden verschillende bus maatschappijen, het loont volgens mij de moeite om een klein beetje te googlen op welke de beste prijs heeft.

@Stormbreaker: je kan ook overwegen om bijvoorbeeld 5 dagen Toronto te doen en dan 3 nachten in Ottawa te gaan zitten, dan kan je vanaf daar Montreal nog als dagtrip doen :slight_smile: Reizen met de trein is prima te doen en weer eens wat anders dan de NS trein.

Beste Pieter,

Bedankt voor de tip maar verblijf heb ik al geboekt. Ik ga Niagara Falls sowieso doen als dagtrip. Dan wil ik wel met de trein, volgens mij kan dat ook (ik dacht 49 CAD voor een retourtje). Ik vlieg met WOW Air via Reykjavik. Nu heb ik gemengde verhalen over de airline gehoord. Het retourtje wat ik heb is 317 euro (exclusief bagage) dus dat lijkt me wel een goede deal. Icelandair was minstens 425 euro, daar zat bagage wel bij. Nu hebben we een klein Wizz & Wow air koffertje aangeschaft. Goede hoop dat mijn spullen erin passen. Verder mag er dan nog een klein tasje mee.