Top 40

cografya…van burcu gunes.
tik tak… van grup hepsi
yesellinirim van…ebru yasar…

ik vind ze erg leuk:D…van tarkan vind ik vooral touch leuk.

liefs

filiz

Denk niet dat het Turks is, toch wel oosters getint maar leuk nummer :

Cameron Cartio ft. Khaled - Henna

heej

ben net trg uit side
daar werd echt een super tof liedje gedraaid
nu zal ik even proberen of ik het kan typen zodat jullie het hopelijk vertaan
eum ik kan ook geen turks dus het zullen klanknabootsingen van een belgische zijn :blush:

ohoho oohohoooh I wanna be yours …arashna…

haha ik schaam me dood!

xxx

ook ik ben net terug uit turkije en probeer nummers te downloaden. nu zoek ik 1 turks nummer waarvan ik noch titel, noch zangeres ken. maar deze site werkt niet. zijn er mensen die een nog werkende site weten waar ik turkse nummers op kan vinden, waar dit nummer wellicht bij hoort?? wellicht staat het wel in de top 20 / 30/ 40 want werd heel veel gedraaid.

Weet je niet ongeveer hoe het liedje ging???

x

het is een sneller nummer, volledig turks. weet alleen dat het een vrouw is maar kon dr helemaal niks van verstaan. wel vrolijk melodietje dat redelijk goed blijft hangen als je t nummer gehoord hebt

ik heb hem nu ongeveer gevonden. het is esana mono van keti garbi, maar kan de goede versie niet vinden. vind alleen de dance versie en hiervan is de achtergrondmuziek niet goed. kan iemand helpen?

stan weer leuke leidjes tusssssssssssssen.Henna wordt hier ook platgedraaid

Ik heb wel een paar liedjes die helemaal HOT zijn je kan ze gewoon bij kazaa of lime wire downloaden

Gulsen- ya Tutarsa
Serdar Ortac- Sor
Mahsun kirmizgul - Dinle
Ismail yk- Bomba
Ismail yk- sekerim benim
Celik - cici kiz

Je kan ook naar www.youtube.com gaan daar kan je videoclips kijken alle soorten… als je dan in de zoekbalk bijvoorbeeld schrijft turkish music new… krijg je ook allemaal nieuwe liedjes te zien + de clip erbij… Succes allemaal

Ja verder is het toch het beste om te kijken op kral…

Groetjes en xx yasemin

henna is marrokaans…was aan het googele voor de tekst en kwam op marrokaanse forums enzo uit.

@Yasemin
Thanks voor de tips!!! Gulsen en Celik zijn helemaal geweldig.

Het nummer van Serdar Ortac- Danzös zal ik me blijven herinneren van deze vakantie, die slecht voor mij afliep.

Aan Marion 2

Geen dank…:d

weet iemand hoe DIT nummer heet & welke artiestnaam…? THX…!!!

CHEEEEEEEEERS CORKY!!!

http://members.chello.nl/w.koster/HELP.wmv

Hee ben net terug uit Marmaris, daar werd overal een nummer helemaal platgedraaid, in restaurants maar ook in discotheken! Ik ben vergeten te vragen hoe het heet en nu zoek ik me dus te pletter naar het juiste nummer! Het enige woord dat ik kon verstaan was aan het einde van 3 zinnen in het refrein: amas, of misshien wel hamas,:confused:

Weet iemand over welk nummer ik het nu heb???
Pleeeaaasee help me, het was echt HET nummer van onze vakantie!

Ary

Ik ben ook net terug uit marmaris (zondag nacht om precies te zijn). Welk hotel zat je?

Ik weet volgens mij wel welk nummer je bedoelt.
Serdar Ortac - Dansoz

Is inderdaad een geweldig nummer.

xxx wendy

Hey, moet absoluut Dansöz zijn…DE HIT dit jaar, in elk geval in Marmaris!
Ben ook dit weekend thuisgekomen.
Mijn dochter van 13 zingt het nummer al helemaal mee, zo vaak hebben we het gehoord. Geen idee waarover het gaat, maar wat maakt t uit!

Heeel erg bedankt Wendy, dit is het juiste nummer! We zaten in app. Bonjorno, 2e hotel naast de McDonalds!! Waar zat jij? Craizy Daisy en Back Street de beste! :stuck_out_tongue:
Ary

Het liedje wat jullie bedoelen heet

MUEVE LA COLITA

en is spaans
gr johmen
PS downloaden en dansen maar

Hoi Essie dit nummer zoeken wij ook dat draaide ze steeds in restaurants dolmusjes bij het zwemnbad overal…