Ha die kletskouzen…
Ikke ben er weer ffies…maar morgen in principe niet. Hubbie moet de compie opnieuw instaleren, hij heeft een virusje(of 700!!!)
Vandaag geen toetsdag, morgen wel. Hoop dat het goed gaat.
@Filiz: Welkom terug…en vast weer veel plezier…(Hihi)
@MK: Gelukkig…was al btje benauwd zeg maar
@Viva: Geen pas voor Turkije…die is voor in Europe(tenminste dat is wat AGs en Ac**A ervan zeggen. Voor Turkije heb je een E111 nodig. Hebben m aangevraagd dus
@llen: Wij hebben een doorlopende reis en annuleringsverzekering. Ook handig bij een dagje weg ed…of een weekendje enzo. En dan vallen de kosten ook mee(iets van 150 voor het hele jaar!!)
Wat zijn de plannen voor vanavond? Tis namelijk weer zo rustig en elke keer ben ik de hele avond hier en isser niemand, en dan ga ik TV kijken ofzoo en dan kletsen jullie opeens een pagina of 6 erbij ;).
Ik ga om half 9 Notting Hill kijken. Pirates is ook op TV.
Hugh Grant is zooooo’n poepieee! En Julia Roberts kan ook wel aardig acteren
Het valt me mee tot nu toe. Het is veel gesprekken de hele dag. We hebben echt 8 uur leren en doorpraten van de te behandelen stof. Een uitdraai van wat er besproken is en die mag je er dus bijhouden…alles is op te zoeken maaaaaaarrrrr beperkte tijd voor de toets morgen…
En elke keer word het moeilijker…volgende keer de ziektewetgeving(wao en ww volgt nog :retard: )
@Bep: Zo is dat Bep. Wij zijn ook verzekerd voor het hele jaar. Kunnen zo weg als we willen. Wij betalen iets van €110 bij de Pos*bank voor annulering en reisverzekering. Daar kun je geen risico’s voor lopen.
Bep, lijkt nu net of je weer op school zit he? Leren, onthouden en dan weer toetsen. Nou, hopenlijk heb je goed geleerd deze week en gaat het je morgen goed af. Succes in ieder geval.
@Crhristina: Veel plezier met film kijken.
Het is inderdaad wel een stuk rustiger dan gister hier! Waar is iedereen?
Goede avond!
Tussen de bedrijven door ‘even’ bijgelezen, militaire dienst, beeldvullende foto’s ;), examens, reis- en annuleringsverzekeringen. Te veel!
@MK
Allemaal goed nieuws! De baby die goed ligt en een kuurtje voor de tekenbeet.
Ikke zit te kijken naar “Blinde liefde” Mann zitten die vrouwen te klunzen…lig hier helemaal gevouwen… Vreselijk… En die mannen, eentje had gewoon een vib meegenomen…echt…
Nou goed. Ik zit dus te ontspannen. Heb net weer het geheel nog eens doorgenomen, weet wat er waar staat… Kan alles vinden(denk ik) dus ik ga ervoor morgen… Maar ik kan jullie dus wss niet vertellen of ik er nog inzit morgen. Want ik blijf maar herhalen(sorry:paranoid: ) geen 80%+ en je kan naar huis en ligt eruit…
Nou goed dames…strakjes lekker slapen en tot gauw:beef:
@beps en roanna
De doorlopende reisverzekering is alleen voor geboekte reizen hoor. Of bijvoorbeeld een weekendje dat vooraf is besproken (waarvan je dus een bevestiging hebt).
Niet als je onverwachts ergens een hotelletje pakt of een paar dagen bij familie logeert.
@MK: De mijne dus wel…tenminste volgens mijn bijgeleverde voorwaarden. Als ik langer dan 1 nacht er verblijf is het verzekerd… Dus ikke is blij…Het is alleen iets duurder dan ik had gezegd, dat wel
@beps
De ene maatschappij heeft uiteraard een betere dekking dan de andere, maar pas iig goed op. Meestal is er dan geen dekking en je zal niet de eerste zijn die bedrogen uitkomt.
Slaap lekker, ik zal voor je duimen morgen!