Ik ben een 3de jaars HBO student en ik studeer Tourism & Recreation Management.
Ik ben op zoek naar een stage in Thailand voor de periode februari 2012 tot en met juni 2012. Ik zoek een stage op het gebied Tourism/Leisure of Event management.
Nu is mijn vraag of iemand handige tips voor mij heeft of een leuke stageplek weet?
Mijn voorkeur gaat uit naar Thailand maar ik sta voor alles open!
Bij voorbaat dank,
De enige stagemogelijkheid die ik zie staan, is bij het Grande Sukhumvit Hotel, een prima hotel overigens.
Waarom moet er een fee van 495 euro betaald worden bij deze stage ?
Komt dat nog eens bovenop de 600 euro die jullie rekenen (wat overigens wel een heel hoog bedrag is) ?
Aha oke. Er staat overigens bij de betreffende stage dat het UNPAID is…zou dan wellicht even aangepast moeten worden
Werkvergunning wordt voor gezorgd ?
Je krijgt een vergunning bij de Ambassade, hier moet je dan heen met je contract, een retourticket en twee pasfoto’s. Wanneer je ook nog je inschrijving van je opleiding meeneemt kun je ook een visum krijgen voor een stage als deel van je opleiding. Dat is dan ook geen werkvergunning, vaak krijg je namelijk niet betaald.
Je moet alleen wel goed opletten dat je deze voor een langere periode aanvraagt. Dit is automatisch namelijk snel 90 dagen.
Het visum bij de Ambassade kost rond de 15 euro.
Als er vragen zijn kun je altijd even contact opnemen met ons of de Ambassade.
Beste sander,
Sterrenstages heeft momenteel geen vacatures indie richting. Wij kunnen wel voor je gaan kijken voor een passende stage. stuur een email naar info@sterrenstages.nl en we leggen het je graag uit wat wij voor jou kunnen betekenen.
Verder kwam ik deze stage toevallig tegen: http://bit.ly/slnrHr ik weet niet of het iets is.
We hebben ook contacten in Bangkok. zoals gezegd stuur een email en we leggen graag uit wat we voor je kunnen betekenen.
met een gastvrije groet,
Sterrenstages