Ik moet volgend jaar januari 5 maanden stage lopen voor mijn opleiding. Ik zou dit graag in thailand willen doen maar ik vraag me af of dit mogelijk is en wat er geregeld moet zijn. Het gaat om de ICT sector. ik hoorde dat je bij de ambassade een non-imigration visa moest hebben en nog wat formulieren. Weet iemand hier meer van… graag wat tips…
Ik werk voor een organisatie in Thailand die zich richt op alternatieve reisen/ecotoerisme and vrijwilligerswerk. Op het ogenblik zijn wij bezig met opstarten van een internship programma. Heb je interesse, stuur me dan een mailtje (mjnaus@hotmail.com) of kijk eens op onze website (www.activeinasia.com). De website is nog volop in ontwikkeling, dus kijk er regelmatig op voor de actuele informatie.
ik moet in 2006-2007 voor een periode van 6 maanden stage lopen. Het lijkt mij leuk om me stage in Thailand te doen. Ik wil het liefst richting public relations stage lopen.
Als iemand hiermee ervaring heeft of ideeen hoor ik het graag
Interessante post. Ik kan me nog goed herinneren hoe ik alle mogelijke info probeerde in te winnen over stage lopen hier destijds. Inmiddels, 3 traineeships achter de rug in Bangkok bij TelecomAsia, Swatch en vorig jaar Akzo Nobel en nu werkzaam als consultant in BKK. Mogelijkheden zijn er. De wegen echter niet altijd voor de hand liggend. Ik ben zelf half Thais, het ligt allemaal ietsje anders misschien maare voor vragen of eventuele hulp (het begint altijd bij een netwerk…helemaal hier in Thailand onontbeerlijk) ben ik zeker te contacten. Het liefst per email (mario@magnusasia.com) want dat check ik frequenter dan deze site!
Hoi allen!
Ik ben op zoek naar een afstudeer stage/ werkstage (in combinatie) voor februari 2009. Ik weet dat dit al ver vooruit is, maar ik hoorde dat je er op tijd bij moet zijn wil je in het buitenland een stageplek vinden. Ik volg de opleiding Toerisme aan de Hogeschool Inholland.
De stageperiode is voor 5 maanden. Ik wil graag in een hotel stage lopen. Iets met public relations of front office. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Graag hoor ik of iemand suggesties heeft of een stageplek heeft.
Ik ben mij aan het orienteren om stage te lopen in bangkok. Heb zelf al rondgekeken naar condo’s en studio’s. maar ik vind het nogal moeilijk om vacatures te vinden op mijn vakgebied. Ik zoek namelijk een stage plaats op het gebied van: Marketing, PR.
Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.