Verwijderd
Hey Louise, jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen. Ik ga volgend jaar februari / maart voor 3 maanden naar Jakarta om stage te lopen in het onderwijs. Ik heb zelf ook nog geen buddy. Jammer, anders had ik misschien met je meegekunt want Thailand is echt mooi.
Succes verder!
Gr. Cintya
Hallo,
Ik wil in 2010 ook een stage lopen in het buitenland. Ook voor mijn opleiding pabo.
Ik weet alleen nog niet precies welke periode, voor mij zal dit namelijk waarschijlijk later zijn, april - mei.
Ik wil ook graag samen met iemand reizen end.
Groetjes,
Simone
Hoi hoi,
Bedankt voor je berichtje! Ik heb inmiddels vernomen dat na april het regenzeizoen begint in een deel van Azië. Ik heb mij nu voorgenomen om begin februari op reis te gaan naar Thailand. Ik weet niet of jij dan kan?
Groetjes Louise
Nee, helaas…
Ik moet mijn stage lopen in april, mei, juni…
Groetjes,
dit is is wel een dure periode dan is het nog hoog seisoen
hallo simone,
Heb je al een stage plek? Zo ja waar? Ik ben zelf opzoek naar een werkplek, tevens ben ik leerkracht/remedial teacher van beroep in Nederland
mvg
Ralf
Hallo Ralf,
Nee ik heb nog geen stageplek, ik heb geen voorkeur voor het land. Wanneer ben je van plan om te gaan?
Groetjes,
Simone
hoi simone,
Ben nieuwsgierig over hoe je het regelen van de stage plek wilt aanpakken.
gr
Ralf
nou het zal waarschijnlijk via een organisatie gaan…
hoi Simone,
en aan welke organisatie zat je te denken dan?
mvg
Ralf
ik weet het nog niet precies. Misschien Edukans
Even los van de spam hier op het forum: ik hoop dat er mensen bij je club zijn die beter spellen en schrijven dan jij:
All 1 One is een bureau dat bemiddeld
spelling
Wij onderhouden contact met verschillende stage bedrijven en stagiaires om zo de beste stage en ervaringen te kunnen delen met de toekomstige stagiaires.
de beste stage te kunnen delen?
All 1 One zorgt voor een stage die op je lijf is geschreven inclusief alle eisen van je opleiding.
maak van ‘inclusief’ ‘die voldoet aan’ en de zin klopt.
Ook zullen we je een lijst sturen met verschillende adressen en websites waar je huisvesting kan vinden en waar je kan zoeken in verschillende prijsklassen.
Kan zoeken naar wat?
Leuk, een buitenlandstage in Nederland.
Hi Steven,
Bedankt voor je feedback! Daar hebben we altijd iets aan!
Graag wil ik je ook nog laten weten dat wij een bedrijf zijn dat ook internationaal werkt, vandaar een stage in Nederland. Dit is vooral voor studenten uit bijvoorbeeld Curacao, vandaar.
Met vriendelijke groet,
Hallo allemaal,
Ik lees net jullie verhalen. Ik vroeg me af of het jullie nog gelukt is op een basisschool stage te kunnen gaan lopen?
Groetjes