Mogelijkheden voor stage Thailand

Hey allemaal!
Ik heb (zo goed als?) besloten volgend jaar Hoger Toeristisch Recreatief Onderwijs te gaan volgen. In het 3e jaar kun je een halfjaar stage lopen, ook in het buitenland. Zuidoost-Azie spreekt me erg aan, maar ik vraag me af; zouden er in bijv. Bankok of Hua Hin goede stageplaatsen zijn? Heeft iemand hier ervaring met stage of hoe het is om hier te wonen wonen/werken? Veel Thaise mensen spreken wel redelijk engels had ik gehoord.
Heel erg bedankt alvast, hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!
Xxxxx

Wat voor soort stage moet het zijn?

Het is en stage gericht op toerisme, op HBO niveau, zoals bijv. in een hotel.
Heb je daar ervaring?
greetz!

Ik heb een duikschool op Phuket, dus als je ook duikt zouden we heel misschien wel iets kunnen regelen.

Maar dan moet je wel wat specifieker zijn, ‘gericht op toerisme’ is wel erg vaag.

Lijkt me onwijs leuk, ik weet zelf alleen ook nog niet het precieze van de stage. Ik begin pas in September met de opleiding, dan pas weet ik er meer over. Erg leuk dat je reageert, als ik meer weet (binnenkort ga ik naar de Open dag en kan ik het vragen) laat ik het z.s.m weten! -Xxx-

Neem contact op met de plaatselijke HQ’s van de grote hotelketens (alle grote ketens zijn er bijna aanwezig). Een stage in de Grand Hyatt in Bangkok b.v. lijkt me onwijs gaaf.
En BTW: niet de meeste Thai spreken wat Engels. In de toeristische sector wel in leidinggevende functies. Na een half jaar daar werken zal je waarschijnlijk zelf al een aardig mondje Thai spreken. Het is, afgezien van het tonale aspekt, eigenlijk niet echt een moeilijke taal.