Zomer in Europa dus: wie gaat er mee rondttrekken?
Ik heb vrij tussen 16 juli en 15 aug. Ik hoef niet per se de hele periode weg en vind het ook leuk om een gedeelte met iemand te reizen. Ik heb mijn Eastern Europe Lonely Planet al uit de kast gehaald en krijg weer helemaal zin! Vorig jaar heb ik daar al een deel uit gereisd, dit jaar wil ik heel graag naar Sarajevo (Bosnie & Hercegovina) en Servie. Voor de rest is het hoe het loopt (bv richting Griekenland).
Ik ben 30jr, vrouw, woon in Amsterdam. Ik houd van feestjes maar vind het ook lekker om relaxed aan te doen en weer fris op mijn werk te verschijnen. Ik ben heel flexibel en iemand die snel contact legt, ook op reis maar vind het gewoon veel gezelliger om (een deel) met anderen te reizen!
Heb je plannen om in deze periode ook iets te willen doen, laat het me weten! Viyan
Ik (man, 30j) ben nog op zoek naar een reisgenoot M/V voor de eerste drie weken van augustus. Ga het liefst met een backpack of camperbusje op pad en houd het graag simpel zonder al te veel luxe. De Balkan staat ook nog hoog op mijn lijstje, dus als je meer wilt weten hoor ik het graag van je.