(origineel bericht op be-more.nl)
To do- lijstjes overal
To do lijstjes. Momenteel bestaat mijn leven uit het afstrepen van to do lijstjes. Elke dag weer een nieuwe uitdaging om alle puntjes af te werken. En wat voelt het heerlijk om aan het eind van de dag je lijstje te bekijken met een en al strepen! Door de belangrijkste zaken staat in ieder geval al een mooie streep. Ik heb een ticket om in Malawi te komen, ik heb vaccinaties in mijn lijf om er in gezonde staat te verblijven en een goede reisverzekering, wat ook niet onbelangrijk is. En nu alle andere zaken: malariapillen, DEET, een klamboe, goede kleding, goede schoenen, een presentatie houden in de kerk, een Afrika- themafeest voorbereiden en ook het schrijven van deze blog staat op mijn lijstje.
En dan is het bijna zover… Al maanden kijk je er naar uit en nu sta ik over minder dan 3 weken met hoogstwaarschijnlijk betraande ogen en een pruillip mijn lieve familie en vrienden uit te zwaaien. Enorm spannend, maar ik heb er ook superveel zin in. Ik vind het echt fantastisch hoe er nu al met mij mee geleefd wordt. Heel erg bedankt daarvoor! Leuk als jullie mij gaan volgen! Ik zal proberen deze blog regelmatig bij te houden en schroom vooral niet om dan een reactie achter te laten.
Dan ga ik nu weer verder met het afwerken van mijn to do lijstjes. Het schrijven van deze blog kan ik in ieder geval afstrepen! Hoera!