Tips voor vakantie Mallorca

Binnenkort ga ik naar mallorca voor vakantie, en ik dacht mischien weet iemand hier waar je u echt naartoe moet gaan… en of/ en hoe je bij het eiland cabrerra kan komen voor dolfijnen (heb ik begrepen) en waar je fietsen of scooters kunt huren (zit in plaats arnal vanaf ± half mei)

Groeten.

J…:lie: :SPAIN:

Je zit waarschijnlijk in El Arenal! Nouja om je eerlijk te zeggen heel Mallorca is fascinerend om te bekijken, het blijft natuurlijk Spaans grondgebied, en dat is naar mijn mening veelal prachtig! Mallorca heeft een prachtig gebergte, en ik raad je ook aan richting Puerto de Soller te gaan aan de westkust van het eiland. Bezoek ook de stad Palma eens! Over het eiland weet ik niet zo veel af, misschien een ander lid weet dat wel.

Overigens als je toch tijd teveel hebt neem ook een kijkje langs de oostkust van het eiland waar vooral de badplaatsen ( de Cala’s op Mallorca) te vinden zijn, denkend aan Cala d’Or, Cala Millor, Cala Ratjada en noem maar op. Leuk om te zien altijd wel.

Alcúdia aan de noordkant is misschien ook wel wat voor je. En misschien Paquera… Allemaal leuke plaatjes om zeker een keer rond te kijken.

Veel plezier op je reis, en we horen graag wat meer van je als je er bent of aan het einde van je reis!

Mvg,

Natuurlijk laat ik dingen van mijn reis horen… en heb er weer zin in (de tijd gaat alleen zo langzaam… ik wil nu weg naar de zon en een mooi eiland…

ik ga met 2 anderen die ook van reizen houden en van rond kijken…
onze planning is een auto te huren voor 2 a 3 dagen. de 1e dag linksom het eiland en op de helft via t binnenland terug. en de andere dag rechts om en ook via het binnenland terug… en verder gewoon fietsen of scooters huren… en nog veel meer… ik zal het eens op mijn website zetten.

Groet. J

Hee mensen,

ik ga binnen kort ook met een aantal vriendinnen naar Mallorca!
Heb er echt super veel zin in, alleen eerst nog even slagen voor mijn examens. Maar Jiri als ik het dus goed begrijp zijn er dolfijnen te vinden op Mallorca, dat wil ik echt niet missen al je uitgevonden hebt waar en hoe je daar kan komen wil ik het graag van je horen voor de rest heeft iemand nog tips over het uitgaansleven in El Arenal?

Groetjes

Het is binnenkort bijna tijd voor de vakantie dus hebben jullie al goede tips of adviezen ontvangen voor een te gekke vakantie op Mallorca?