Ik ben van plan om deze zomer naar Mallorca te gaan! Is een van jullie weleens in Mallorca geweest, welk hotel was dit en is het je goed bevallen? Ik zou graag dicht bij het strand willen en de winkels…
Alle reacties zijn welkom!!
HALLO, WIJ ZIJN AFGELOPEN ZOMER (2004) MET SUNWEB NAAR MALLORCA GEWEEST NAAR CALA D’OR. HET IS ONS HEEL GOED BEVALLEN. WE ZATEN IN HOTEL BARCELO PONENT PLAYA IN CALA D’OR. WAS ECHT EEN TOP HOTEL. DIRECT AAN HET STRAND GELEGEN EN HEEL GOED ETEN. WE HEBBEN OOK EXCURSIES GEDAAN, DIT HADDEN WE GEREGELD BIJ MARTINE, DE HOSTESS VAN SUNWEB. WAS TROUWENS HELE GOED REISLEIDING, ALLES WAS ECHT HEEL GOED GEREGELD. VOLGEND JAAR GAAN WE WEER HIERHEEN.
Hé Miss Nadia, wij zijn twee keer naar Mallorca geweest, echt een heel leuk eiland! 1x naar Cala d’Or geweest en 1x Cala Millor. Ik weet niet wat je precies zoekt op vakantie…Wil je echt heftig gaan stappen of vindt je leuke barretjes/terrasjes voldoende? Als je echt voor het uitgaansleven gaat dan zou ik kiezen voor El Arenal, Playa de Palma of Can Pastilla.
Als je op zoek bent naar leuke winkelstraatjes met barretjes en terrasjes dan is Cala d’Or een aanrader. Net zoals Elsje zijn wij ook in Barcelo Ponent Playa geweest. Het hotel zouden we niet weer kiezen maar het plaatsje is erg leuk!
Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het wel!
Diamond,
Mag ik vragen waarom je niet meer naar hetzelfde hotel zult gaan?
Ik ga zelf aanstaande woensdag en zou graag jouw reactie horen voor dat ik op vakantie ga.
Alvast bedankt,
Nona