Hallo in de Meivakantie ga ik met de kids een soort Fly Drive doen.
We starten in Malaga en gaan door naar Conil, van daaruit is het de bedoeling naar Sevilla te gaan.
Heeft er iemand nog leuke ideeen of tips die ongeveer op die route liggen?? mijn kids zijn tieners.
Ook heb ik het appartement/hotel etc in Sevilla of kort daarbij nog niet bepaald, daar kan ik ook nog wel wat ervaringen voor gebruiken.
Enkele fantastische tips voor Sevilla! Er is een heel mooi flamenco museum… Niet veel mensen kennen het maar het is prachtig! Video, geschiedenis, muziek, mooie schilderijen, foto’s,… Zeer mooi opgesteld en leuke uitleg bij alles over flamenco. De website is www.museoflamenco.com en het adres is Calle Manueel Rojas Marcos 3, alle dagen open van 9u tot 19u.
Een mooie flamencovoorstelling heb ik gezien in Casa Carmen: www.casacarmenarteflamenco.com. Passie en plezier gegarandeerd!
Lekker geslapen hebben wij in hostal Zahira, helemaal in het centrum gelegen en supervriendelijke mensen. Ik geloof dat het 35 euro per nacht is, wel geen ontbijt. Maar je kan lekker churros of broodjes eten vlakbij. Je kan hen bereiken op [EMAIL=“hostal_zahira@hotmail.com”]hostal_zahira@hotmail.com. Adres: San Eloy 43, tel 954221061.
Oh ja, en het perfecte terras: El Coyote!!! Vlak aan de rivier gelegen bij de Puente de Isabel II, overdag rustig, 's avonds veel sfeer. Doe Javier achter de toog de groeten! En de mojito’s zijn overheerlijk…
Ja, ik ben op enkele dagen helemaal verliefd geworden op Sevilla. Veel plezier!!!
Hartelijk bedankt voor de tips!! leuk ik ga er zeker achteraan.
Wij zoeken inderdaad nog een accomodatie voor in of rond Sevilla, maar goed met 3 kids bij kan je niet overal gaan zitten. Er moet wel genoeg ruimte zijn zodat ze vooruit kunnen, je kan ze namelijk niet te lang op een terrasje zetten…hahaha… daar hebben ze helaas snel genoeg van.