Hallo allemaal,
Ik ben sinds dit weekend nieuw op dit forum en vind het erg interessant om hier rond te neuzen.
Mijn vriend en ik zijn van plan om deze zomer 17 (misschien 19) dagen zelfstandig rond te trekken door Vietnam.
Zelf heb ik hier al ervaringen mee in Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand en in 2012 hebben we samen onze zelfgeplande Zuid-West Amerikareis afgelegd.
Dit jaar weer tijd voor een grote reis: met de backpack naar Vietnam!
Vietnam is voor ons op dit moment nog redelijk onbekend. Het enige dat we al wel weten is dat we willen starten in Hanoi en willen eindigen in Ho Chi Minh City.
De plekken die we in ieder geval willen zien zijn: Hanoi, Halong Bay (boottocht), Mai Chau (fietstocht), Hué, Danang, Hoi An, Nha Trang (Whale Island?), Dalat, Phan Thiet, Cu Chi en Ho Chi Minh. Het liefst willen we ook nog ergens een route afleggen met de Easyrider.
We hebben geen idee of alle bovenstaande wensen te doen zijn in het tijdsbestek dat wij willen gaan.
Tips over indeling van de route, overnachtingen en het vervoer dat we op de route kunnen gaan gebruiken zijn meer dan welkom!