tips voor overstappen Philidelphia

Hoi,

Ik vertrek 28/7 voor 4 weken naar Los Angels, voor vakantie. Ik moet overstappen in Philidelphia. Iemand tips en info over hoe dit gaat met mijn koffer daar. Begrijp dat je hem op nieuw moet inchecken maar heb maar 2 uur overstap tijd dus…

groetjes Elke

Hoi Elke,

Dat is nogal aan de krappe kant, ze doen voorzover ik weet niet mee aan de versnelde-overstap experimenten op een paar airports. Proces is
1] Immigration, dat is veruit de langste rij; met ook foto/vingerafdrukken. Zorg dat je zowel immigratieformulier als douanedeclaratie nu al ingevuld hebt.
2] Oppikken koffer van band
3] Douane, meestal korte rij
4] Bagage afgeven aan de transferdesk van jouw airline, dat is heel snel omdat je de boardingcard voor 2e vlucht al hebt.
5] Rennen naar de gate voor de tweede vlucht :wink:

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

1 like

Bedankt voor de reactie. Waar kan ik zo’n immigratieformulier en douanedeclaratie formulier halen/aanvragen. Ik dacht dat je die op de vlucht kreeg om in te vullen.
Weet je verder of ik op Philidelphia ook met treintje moet naar andere gate of is dit goed te lopen.
Alvast bedankt

gr. Elke

H​oi maar weer,

Je moet ze op de vlucht krijgen en anders liggen er altijd stapels op counters bij het begin van de rijen; als je met z’n tweetjes bent dan kan één in de rij staan en de ander ze alsnog daar invullen.:kampioen:

Het hangt van de gates af of je moet lopen of dat je de shuttlebus neemt, uitleg hier

http://www.phl.org/passengerinfo/Pages/shuttle.aspx

Helaas geen treintjes ofzo :wink:

Sukses,

<Erik> & [Sandya]