Tips voor leuk verblijf aantal dagen tussen Kingman en Big Sur

In juli 2016 maken we met de kinderen van 14, 12 en 5 een ‘rondje’ SF-Yosemite-LV-Zion-Bryce-Capitol Reef-Monument Valley-Page-Grand Canyon-stukje route 66 met overnachting in Kingman - Big Sur. Ik ben nog op zoek naar een mooie, leuke of bijzondere plek om te verblijven tussen Kingman en de Big Sur in. Ik dacht al aan Lake Isabella, maar we hebben al veel nationale parken gezien. Misschien toch Disneyland in Anaheim (vind het wel ontzettend duur!), maar wat is dan een fijne plek om te overnachten? We reizen met tentjes en slapen af en toe in in een hotel/motel, B&B en op een ranch. Alle tips zijn welkom!

Wat bedoel je met Big Sur. Daar zijn niet veel overnachtingsplaatsen en die er zijn zijn vaak stikduur. Je kan naar bv Morro Bay, Cambria, Pismo Beach en dan de volgende dag naar Monterey (leuke plaats met kinderen en veel te doen) Lake Isabella is aan kaal meer waar ik niet erg van onder de indruk ben. Kernville is wel een leuke plaats. Op de directe route zou je bv in Tehachapi kunnen overnachten. Aardig plaatsje met en city park met "face: trees. Ten westen van Tehachapi is de beroemde Trainloop.Bakersfield is een grote stad en niet aantrekkelijk maar je kan er wel goedkoop overnachten. Vanaf Kingman is het wel erg leuk de oude R66 te nemen via Sitgreaves pass en Oatman.