Tips voor een spontane actieve korte trip - deze week nog

Ik ga plots met een nieuwe serieuze baan starten volgende wk dinsdag en zoek daarom nu een korte, actieve trip voor deze week :slight_smile:
Inderdaad wel een uitdaging om zoiets op korte termijn te vinden! Hoop daarom op wat leuke tips of inspiratie.

Een stedentrip is natuurlijk de logische optie maar me vriendin werkt gewoon. En alleen een stedentrip doen… lijkt me minder leuk idee.

Vertrek: morgen/overmorgen (24, 25 november 2015)
terug: 28/29 november
budget incl vlucht €600-850 maar moet het dan wel waard zijn)

Wat ik zelf heb bedacht:

1. surfschool in Marokko (Agadir), erg veel leuke pakketten maar ik kan niet surfen en dan is 5 dagen wel aan te raden. Helaas gaan er nu minder vluchten en kom je dan savonds aan/moet je sochtends weer vertrekken waardoor je 2 volle dagen verliest. Dit tripje doe ik dan liever begin zomer wanneer er meer vluchten zijn en ik dus voor hetzelfde bedrag meer uit deze cursus kan halen.
  2. IJsland 3-4 dagen. Helaas kan ik niet echt een betaalbare optie vinden (<800) voor zo een korte trip.
  3. Vliegcursus Terschelling… kan je niet doen in een weekje
  4. duiken in de Vinkeveense plassen: nee toch maar niet, ik heb op veel mooie, warme plekken in de wereld gedoken. Dit kan alleen maar tegenvallen (en vooral koud zijn).

Ben heel benieuwd naar de reacties!

Parachutte springen in Teuge…

Schotland? Tig mooie wandelroutes, veel natuur.

Ierland natuurlijk! Geweldige mensen, leuke cultuur. Klein rondje westkust. (Omgeving Doolin met uitstapje naar Aran Islands.)

Vliegen op Dublin en dan de trein naar Doolin (naja, Galway en daar de bus ofzo, zou je ff moeten kijken)

Ah ja, Doolin, vlak bij de Cliffs of Moher.
Mocht je voor de optie Doolin gaan, dan heb ik een mooie overnachtingstip:
Cullinan’s Seafood Restaurant & Guesthouse. Mooie, schone, eenvoudige kamers, heerlijk ontbijt, heel vriendelijke mensen (en mocht je voor de optie huurauto kiezen ook prima parkeerplekken voor de deur). Leuke pub er tegenover. “Centrum” van het gehuchtje op amper 5 minuten.

Iets zegt me dat de vragensteller niet meer komt kijken…

Jammer

Tja… ik kom vandaag in de buurt van Teuge, wil wel eens kijken of ik hem in de lucht zie hangen :biggrin: