k was om 10 uur al klaar met school… ja wij hebben het denk voor jullie verpest:P ik hoef nu geen woordjes meer te leren:P vorig blok hadde we spaanse presentatie en dit blok een sollicitatiebrief schrijven… wat wil je liever ![]()
Ik heb geeen spaans (en volgens mij mis ik niet veel) En als we naar Blanes gaan heb ik Nicky…
ik spreek ook geen spaans… k kan me voorstellen:P en ehm een reis boeken?:S heb je veel aan… :whistle:
En dat heb je allemaal geleerd in 2 jaar?? Petje af ![]()
Ik heb Chantal ![]()
hahaha enigste wat je moet weten is: una cerveza, por favor! en soy soltera ![]()
nee vino blanco
k ga niet aan de bier… wijn (L)
Wyn zuigt. Neem absinthe(L)
haha dat kan ook ![]()
nee ik blijf bij mn wijn… wijn is altijd mijn basis…
k praat gewoon engels:) en kunnen ze me niet verstaan jammer dan:P
Ik praat gewoon Nederlands ![]()
haha ik nederlands
dat spreekt iedereen daar tog mr is wel leuk als je iets besteld by spanjaarden als je dat dan in spaans kunt doen ![]()
k vind het niet leuk om in t buitenland nederlands te praten… en hopen dat niemand nederlands praat… dan kan je over andere gaan praten (A)
hahah achja ik en vriendinnetje van vroeger gingen op vakantie altijd doen alsof we afrikaans ofzo spraken en gingen we gewoon dom praten en van: bilboea gileo enzo whaha zag je die mense kijke ![]()
haha jij ben egt gek:P ik ging keermet vriendin op vakantie en toen noeme we iedereen kees… (A) weet je nog:P dat was egt grappig…
whaha goh ken ik die vriendin nicky (A) hahaha kees 1 bleef toch het lekkerst kep hier btw nog wel foto voor mn neus hangen van ons met mies & angelos ![]()
haha angelos was gaar ^^ en idd kees 1 was moooooi!!!
haha ik heb m zelfs een jaar na kreta nog een e-mailtje gestuurd maar nooit meer wat gehoord hahaha arme ik
ik heb in het begin nog wel 2/3 mailtjes gehad van m maarja ![]()
ja alleen maar omdat je had gezegd dattie player was:P anders dacht ie gewoon dat is een fan van me:p