Tips & Tricks?

daarom,…

We waren een beetje aangeschoten… En ja dan worden dingen altijd wat vager…

En nicky is ook blondie

haha nicky is bruin? :stuck_out_tongue:

owzo…ja ik kan nie zeggen dat ik nog helemaal nuchter was:whistle:

Je wou toch niet zeggen dat je dronken werd van Ranja :stuck_out_tongue:

dat hoor je mij ook nie zeggen;)

neej mag t eigenljik nie doorvertelle maar hijs breezersletje :stuck_out_tongue:

whahahaha… jij bent hier de gene die bij d’r oma en opa aan de breezer zat;)

Chantal schatje, wil je nog n flesje limonada?:stuck_out_tongue:

neej want moest savonds nog huiswerk make dus k zei: neej k hou t wel bij cola :wink:

:dead:

nicky beter ga jij mn spaanstoets volgende week maken want jij weet het nog van vorig jaar en ik moet het nog leren :stuck_out_tongue:

no hablo español :stuck_out_tongue: ik heb morgen een toets… kep nog niet geleerd moet allemaal stomme codes in me kop stampen… en k voel me tog al zo lekker…:no:
maar geef me je pasje maar hoor… denk je dat ze erin trappen?:stuck_out_tongue:

tuurlijk :stuck_out_tongue: ik heb mn haar nu toch ook bruin? :stuck_out_tongue: ze kyken alleen naar je naam :wink:

ownee w8, kmoet zo’n toetsie op de pc doen, bij me mentor :stuck_out_tongue:

op de compu??? heb ik nooit gehad?!? had altijd gewoon op papier… ik heb strax toets… ik poep egt in me broek… jij hebt nu zelfde mentor als ik had vorig jaar… help toets begint…!!

haha dat is nieuw :wink: moet dan 10 vragen doen van woordjes op webct…

dat moeste wij vorig jaar ook doen… maar dat telde niet als toets? en wij kregen van de eerste mensen altijd de woordjes dus hoefde er maar 10 te leren…

ja maar bij ons mogen we de toets allemaal nog maar 1x doen omdat dat bij ons ook gebeurde en allemaal tegelijk ofzoiets :s achjaa zit nu bij spaans mag zo ongeveer strax weg :slight_smile: