Tips restaurents en winkels bij Hotel Ibis Wembley

Zijn er in de buurt van het hotel Ibis Wembley ( Londen ) leuke restaurantjes en winkeltjes ?

Alvast bedankt !

:dag:

Gheh, Ik heb 2 jaar gewoond in de Ibis en de Quality in Wembley met de bouw van het stadion, d’r zijn zat plekken waar je goed kan eten.

Ik raad de Blue Check aan, die zit aan de overkant van de straat richting Wembley Park, Een stukje verder weg tegenover de Ibis zo’n beetje zit de green Man, waar je ook goed kan eten.

D’r zit een griek op de highstreet, linksaf van het grote kruispunt als je de highstreet op komt vanaf de Ibis, een portugees (piri piri heet ie geloof ik) de andere kant op van dat grote kruispunt op de hoofdstraat naast de pizzahut.

D’r zit een restaurant ‘de ugly duckling’ tegenover de benzinepomp richting Wembley Park.

Dit waren zo’n beetje onze favourieten toen, hoop dat je er wat aan hebt :slight_smile:

Hoi Hoi

Bedankt voor je reactie !

Het duurt nog even eer we gaan maar de voorbereidingen zijn ook al leuk :slight_smile:

Denk als je in google maps naar wembley gaat en restaurant in tikt dat je alle opties zo voor je krijgt :slight_smile:

Winkels zijn er eigenlijk alleen in de highstreet, en die vind je snel genoeg

Bedankt !!
Hier kan ik wel wat mee :thumbsup:

Ligt trouwens de wijk Wembley ver weg van het Centrum van Londen ?
Ik heb zelf al op internet gezocht maar ik kom er niet echt aan uit.

Ik hoop dat ik je niet lastig val met mn vragen ?!!

Tja, wat is ver :slight_smile:

Denk dat je in een half uurtje in het centrum zit, als je op de Jubilee stapt op Wembley Park kan je helemaal tot green park blijven zitten :slight_smile: makkelijker kan het niet

Een half uurtje is inderdaad niet ver… :smile:

Bedankt !!

Oh en ik zou wel een beetje op m’n portomonee letten want Wembley is nou niet een van de leukste wijken om savonds alleen over straat te lopen :slight_smile:

Bedankt voor de tip ! :thumbsup:

Ik had dat inderdaad ook al ergens gelezen dat het niet verstandig is om alleen 's avonds over straat te lopen.