In welke wijk hotel boeken in Londen?

Ik ga binnenkort met een vriendin een paar dagen naar London, ik ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd :slight_smile: Maar omdat ik er helemaal niet bekend ben weet ik niet waar ik het beste een hotel kan boeken, in welke wijk, of waar in de buurt, want de namen zeggen me vrij weinig. Ik wil het liefst zo dicht mogelijk bij het centrum voor zo min mogelijk geld, :hihi: Lastig…

Kan iemand me tips geven?

En wie kan me vertellen hoeveel het ongeveer kost om een musical te bezoeken?

Alvast bedankt!!

Groetjes, Sasja

Hoi Sasja,

Ligt een beetje aan de prijsklasse die je zoekt, maar Millenium Bailey’s hotel tegenover Gloucester Road tube station (route die vanaf Heatrow komt, zeer handig) is een goed, knus en warm hotel. Je kan dit hotel + vele anderen boeken via www.londontown.com. Hier krijg je de beste deals!

hoop dat je hier iets aan hebt!

gr.manon

Ik ga vaak naar Londen en na veel slechte ervaringen heb is mijn vaste stek gevonden, de wijk tussen Cromwell road en Old Brompton Road, met de metrostations Gloucester Road en Earl’s Court. Er zijn originele pubs, betaalbare restaurants, behoorlijke hotels (shaftesbury, premier, base2stay…), het is er veilig en je bent op een wip in het centrum.

Hoi Sasja,

Het beste kan je via www.london.com kijken en evt boeken, hier vindt je verschillende prijsklasses van hotels. Ook kan je via www.specialplacestostay.com op leuke adressen terecht komen

succes!

gr.manon