Ervaringen met The Westminster Hotel ***

The Westminster Hotel

Het Westminster Hotel is een drie-sterren hotel en het vlaggeschip van de Vienna Group. Het hotel heeft 116 smaakvol ingerichte kamers, ieder met een kleuren televisie, radiowekker, direct dial telefoon, haardroger en een welkomstdienblad met versnaperingen. Het gebouw is een origineel Victoriaans ‘town house’ wat zorgt voor de ouderwetse sfeer. Executive kamers zijn beschikbaar en bieden een hogere mate van kwaliteit.

Kamers: 116.

Hierboven kun je je waardering geven en / of geef je mening in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

Dit hotel online boeken

Ik heb dit weekend 2 nachten in dit hotel overnacht en ik moet zeggen voor de prijs (ik heb 49pond per nacht betaald voor 2pk) beviel het hotel uitstekend.

Het ligt in de wijk Bayswater in een rustige straat maar op loopafstand van 2 metrostations (Bayswater en Queensway). En in de hele omgeving zitten veel winkels, supermarkten en goedkope restaurantjes, Starbucks en het winkelcentrum Whiteleys. Allemaal op een paar minuten loopafstand maar omdat het hotel in een rustige straat ligt heb je geen last van “lawaai”.

De receptie en de lobby zijn keurig en ziet er goed uit. Het personeel is heel vriendelijk. De ontbijtzaal ziet er ook keurig en goed verzord uit en het ontbijt is buffetvorm en prima, met sneetjes brood, croissants, bolletjes, allerlei soorten cornflakes in doosjes om te kiezen, melk, thee, koffie, jus, veel beleg, yoghurtjes en zelfs verse sla en fruit. Prima ontbijt dus.

Het hotel heeft 2 liften en de gangen zien er goed uit.
De kamers zijn klein maar prima om te overnachten. Schoon en alles wat je nodig hebt, koffie en thee op de kamer en een strijkplank met strijkbout.
De kamer die ik had nr. 222 was in ieder geval prima. (twin room)

Dus voor deze prijs is het een heel goed hotel. (En geloof mij ik heb in veel hotels geslapen in London die duurder waren en absoluut niet om over naar huis te schrijven waren).

Kortom goede keus dit hotel !
p.s. als je ruim van te voren boekt op hun eigen website heb je een voordelige prijs, kort van te voren wordt het duurder.

Wat is de URL van het hotel?

gr Marloes